Ska på östhammars fest igen i helgen med Jennifer

Förra helgen i östhammar så gick jag på fest två dagar i rad, Och det var en privat fest och alla var som fyllon och var helt knäppa.. Haha kul var det . I mitt förra inlägg så skrev jag allt vad jag gjorde på den fest, Så om ni inte har läst det än så gör det om ni är nyfikna.. Och ni kommer tycka att jag är galen för att jag gjorde massor av knäppa grejer på festen som jag kommer ihåg .

Igår så fick jag höra av en att det skulle bli en till fest den här helgen som kommer nu igen i östhammar .. Hoppas dom personerna som var där i fredags och lördags också kommer vara där igen, För att jag lärde känna vissa där och vill träffa dom igen.. Det var typ bara killar jag lärde känna som var typ 16-17 år tror jag, Men en lärde jag känna mest som kom och hälsa på mig och sa att jag var snygg och höll armen runt mig och han ville presentera mig för alla.. hehe .

Den här gången ska jag och Jennifer gå till festen tillsammans .

Jennifer och jag<3 .

10 kommentarer:

jojji sa...

Jag älskar ditt långa fina hår!! Har du löshår? :)

Anonym sa...

Du är så jävla fin bezziz! <3 XD

JOZZIE sa...

Så fin ni är :)

nattis sa...

Ditt hår ser ut som kissies hår, Jag har alltid velat veta hur man gör sånt....... så hur gör ma så där tjockt och fylligt? :D

Anonym sa...

Du är finast bezzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333

Anonym sa...

När ska du visa det du fick när du fyllde år? Du sa att du skulle göra det igår, Har du glömt bort det? :(, Snälla visa nu :)

milily sa...

Haha ja det var roligt att läsa på ditt förra inlägg vad du gjorde på festen haha. Du typlsog en tjej i ansiktet för att hon spottade i ditt hår skrev du HAHA säger jag!!!!! :D KUL ATT LÄSA IAF :D.

Anonym sa...

.

Anonym sa...

.

Anonym sa...

AHAHAAAAHHAH .. serriöst ?!
tror du att du är cool näru skriver att killar tyckte att du var snygg o hållde armen omkrig dig ?! vara första gången det hände elller :)?
aaaahahahah , shiet vad pinsam du är..
dom ville vell bara ha nån skabbig bimbo för kvällen;)

Skicka en kommentar