Min helg...



På fredag så fyllde jag år och då skulle jag åka ut till östhammar för att det var en privat fest på krutan, Och när jag och Paula och Helana kom dit så hade alla hunnit blivit fulla och det var värsta fyllo fest. Sen så var det många som gick fram och hälsade på mig och sen var dte en kille som kom och snacka med mig hela tiden och höll armen runt mig typ heltiden och sa att jag var snygg typ jämt.. HAHA! . Och sen gick Helena och jag hem till där jag brukar bo när jag är i östhammar och där satt vi och snackade lite och sen så kom Paula och en kille in dit men där låste vi ut dom och skämta lite med dom.. Haha vi hade väldigt kul! .



På lördag så skulle Jennifer komma ut till östhammar och hon och jag skulle gå på fest igen precis dag efter.. Åh ganska jobbigt att gå på fest två gånger irad, Men kul iaf! . Men sen när vi var på väg dit så var det några poliser som kom till festen och tog allas sprit för att dom inte fick vara där och festa?.. Ååg lyckat, Dom där jävla f*tt poliserna förstörda allting!. Men jag hade iaf en öl kvar och då satt vi vid en bänk och drack den.. Eller det var nog jag som drack upp allting HAHA , Vi hade väldigt kul där!. Sen så blev det fight mellan mig och Paula för att hon spottade i mitt hår EUW! Så jag fick damp på henne och slängde ner henne på marken och slog henne i ansiktet.. hehe, men en så hårt.

HAHA Sån tokig och rolig helg hade jag .


Det blev öl att drick hela kvällen och andra drinkar .

6 kommentarer:

LAILA LAILA sa...

Haha sån visste jag inte att du var :O, eler jo jag visste att du gick på fester och dricker men inte att du fightar med en tjej och slår henne i ansiktet för att hon spottar i ditt hår och allt du skrev :O haha :D :P

Anonym sa...

bråkade du med en tjej på riktiigt eller var det bara kompis bråk?

Clara linds baby girl! sa...

HAHA jag skulle vilja se dig på den där fredan och lördag! hahahahhaha LOL kul kul, Visste inte det om dig haha =D

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHH Dör av skratt!!!!

zarrah sa...

Ush öl är äckligt!

Anonym sa...

lättöl är inget vidare.. smakar skit

Skicka en kommentar