Det jag fick i fredags när jag fyllde

OBS! Jag glömde visst bort att lägga upp bilder på vad jag fick i fredag när jag blev ett år äldre, Jag sa att jag skulle göra det igår men de blev tyvärr inte av, Så ni får se vad jag fick nu ist.. Det går väl bra? .


Fick en gratis sminkning att gå på, Och där ska jag bli sminkad och testa på hur det är .


Jag skulle ju igentligen få en Louis vuitton väska, Men det blev något fel med beställningen så jag fick pengar att köpa en LV väska ist .


 
Fick en tröja i det här paketet.


Fick en jätte söt tröja .

6 kommentarer:

miilily sa...

Du skrev ju på din önskelista att du önskade dig pengar till att för stora läpparna och en lv väska och tillåtelse att ha en chihuaha.. Men du fick bara lv, hehe man får ju inte allt man har önskat sig :(, Men lyckos dig som fick pengar till en lv väska :) Det skulle jag aldrig få :(

Bloggen om smycken sa...

vad kul att få en gratis sminkning i present XD

Anonym sa...

Varför vill du inte visa tröjan du fick som ligger i paketet? Tyckler du att den var var ful eller?

Emely sa...

Vill också ha en louis viutton väska!!

CEERESA sa...

jag såg den där tröjan på ginatricot och jag tnkte käpa den, en jag hade inga pengar du :P

Anonym sa...

.

Skicka en kommentar