Varför jag har haft en dålig uppdatering idag

Idag har jag inte bloggat någonting idag men det är därför att jag stog och väntade på tåget med några och sen så va Alice och jag ute ett tag och sen så mötte jag på Paula och Helena och då gick vi hem så då tänkte jag göra ett inlägg men sen frågade Alexandra mig om jag ville gå ut en prommis med Alexandra, Fay och frö (alexandras hund) för att hennes tändare var slut så jag fick komma med min tändare till henne . Men nu ska jag komma igång med min uppdatering idag .

Just det glömde berätta att idag så gjorde jag en videoblogg med Alice i skolan som ni kommer lite senare idag, men problemet är att inte ljudet funkar men det ska jag nog fixa .




5 kommentarer:

kamilla sa...

ja äntligen har du kommit igång med bloggen idag! :)

Anonym sa...

har suttit och väntat på inlägg!

Anonym sa...

Har suttit och väntat på inlägg!

laila sa...

Vill verkligen se den videon! XD

Anonym sa...

vrf går inte ljudet?, fixa det! vill se den! :)<3

Skicka en kommentar