Kollat klart på stockholm båstad nu!

Nu har jag kollat klart på stockholm båstad en jätte bra serie haha den var sjukt rolig jag tror att jag ska följa den serien! , iaf så har en ny film börjat på tv:n och den är så spännande och jag som skulle duscha nu.. men jag får väll göra det efter filmen innan jag ska gå och lägga JAG MÅSTE VERKLIGEN DUSCHA!.

Imorgon är det skola igen.. suck!, Men det är skönt att man bara går till 10 över ett på måndagar  så jag behöver inte lägga mig så tidigt idag .


6 kommentarer:

bymalvina sa...

Den serien var ju jätte bra men det var ju lite mycket naket i den och mycket sex haha ;)

bymalvina sa...

Den serien var ju jätte bra men det var ju lite mycket naket i den och mycket sex haha ;)

Anonym sa...

Ååh vad synd jag missade den :(

lina sa...

Dwn var ju jätte bra

Anonym sa...

..

linnea sa...

Jag missade lite för början men den var grymt rolig! HAHAHAHA :D

Skicka en kommentar