Åkte och solade idag


Nu var det en ungefär en timme sen jag kom hem från solningen, Jag var och solade med paulina och Alexandra (lexi) .  Från tågstationen så skulle vi åka buss till det stället vi solade, Men jag tog bara med pengar till solning... så vi fick gå hela vägen och jag som hade ganska höga klackar på mig (ni kan ju förstå att det blev jobbigt att gå med höga klackar!).
När vi kom dit så skulle vi in på toan och tvätta bort sminket (Man kan ju inte sola med smink) , Men sen när vi kom tillbaka till rummet där solningen är, så var det många folk som skulle sola före oss så vi fick sitta ute och vänta.. Suck!.

Sen när det var våran tur så solade Alexandra före mig och då satt paulina och jag på musik och dansade där inne.. Haha vi hade lite tråkigt . Sen när det var min tur att sola så funkade inte solariumet..Ööh?, lite dåligt av dom som jobbar där att ett solarium går sönder och när man hade stoppat in pengar redan, men sen så fick vi hjälp av en tjej som jobbade där och sen så la hon in pengar till mig så jag kunde sola snällt av henne! , Men det måste ju dom göra, om man har betalat för en solning också funkar inte solariumet..så måste ju dom ge pengar tillbaka . Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och ska ta en dusch snart .

Resultatet kommer imorgon, då får ni se hur brun jag blev .




stog och väntade på tåget .

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en cigg du håller i?

ohili sa...

Åh jag vill också sola! :)

little miss sa...

Jag vill se resultatet nu!

Mallan sa...

Röker du?

Anonym sa...

Men gud ad knäppt att solarium inte funkade :O

Anonym sa...

Fin bezziz! :D <3

lovla!!! sa...

Vart solar du någon stans? XD

Skicka en kommentar