Solning imorgon!

Nu var det ett tag sen jag solade och känner att min bruna färg är borta nu ... Men imorgon så ska jag åka in med Alexandra och paulina, och då ska vi in och sola , och då kommer jag bli brun igen! . Vi ska gå på det stället som vi gick på förr och där är det ju ett jätte bra solarium, jag brukar ta 15 min för att det motsvarar 30 min i ett vanligt solarium... så där är mitt bästa solarium ställe! .

Så ni får vara beredda på att jag inte kommer blogga på ett tag imorgon på dan, men jag kommer väll hem på kvällen då lovar jag att det kommer massor av inlägg om min solning .


6 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker inte att det var längesedan du solade

Lailola sa...

Det är farligt att sola!

GirlPower! sa...

Nej jag vill ju se inlägg!

Anonym sa...

vrf kan du inte mobil blogga da? :)<3

Anonym sa...

Hallå du är ju redan brun

boonnsylo sa...

Vart solar du någonstans?

Skicka en kommentar