Solarium med A & E! ;)


Hejsan alla bloggläsare nu har jag varit och solat solarium med Alexandra och Emma , men det vara bara jag och Alexandra som solade . Det var jätte avkopplande och skönt i solariumet man känner sig fräsh och brun just nu . Man såg vilken skillnad det var under trorsorna hur ljus man var för och hur brun man är nu. Sen mötte vi Tim och så var vi ute och snackade och tog en cigg medans

Sen så skulle jag ta tåget direkt till tierp för att matte hade fixat sprit och sånt så jag skulle dit på festen Men sen när jag kom dit så blev det ändrat så jag fick åka hem...suck, men jag ska åka imorgon istället för då blir det en annan fest .




Alexandra tittar fram <3

6 kommentarer:

Millan sa...

Ser skönt ut :)

Anonym sa...

Jag vill också åka och sola just nu, det är så skönt!

Sandra från tierp sa...

kan du inte visa ditt resultat? XD

Anonym sa...

Ja jag vill se resultatet! ;)

Melinakarlsberg sa...

Smal!

Anonym sa...

Fin bezziz!

Skicka en kommentar