Feeest!

Cha cha bloggen! .... I går så skulle jag på dobbys konsär , det är en rappare som matte känner, sen skulle vi ha en efter fest, men när jag skulle åka så fick jag världens huvudvärk och jag fick också jätte ont i halsen... så jag inte kunde åka . Men det kommer väll några andra fester som jag kan gå på .

Nu ligger jag i min säng och har datorn på min knän och är fort farande lite sjuk...suck. Men jag ska försöka ta en huvusvärkstablett och se om det blir bättre .


Jag just nu. OBS osminkad.

5 kommentarer:

millan sa...

Krya på dig! :D

Anonym sa...

Jag var där vid dobbys konsär, han är ju jätte bra, och du känner dobby?

Sanna sa...

Du dricker och festar när du är så ung?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Blonda Sara sa...

Tackars dig hoppas du blir bra XD

Skicka en kommentar