Kollar på sommarskor


Detta kommer vara mina sommarskor såfort värmen kommer!  fina va?. Jag tycker att blommigt och blå vitt randigt passar till sommaren! . Det är ju lite tidigt att tänka på sommar skor nu, men man ska ju ha en god tid på sig att köpa lite sommar skor .

Dom har fått massa sommarskor/vårskor från H&M just nu så man vill ju passa på att köpa innan just dom här skorna tar slut .. Men det kommer ju in mer och mer sommar skor (det är ju bara vinter just nu).


Förlåt för den dåliga uppdateringen idag.



14 kommentarer:

mililly sa...

Jätte snygga! :)

Evelina sa...

kissie har ju köpt såna där blommiga skor och hon skrev inre var dom fanns, men nu vett jag att dom finns på h&m tack vare dig! :D <3

Anonym sa...

Jag tycker att dom där längst upp var ur snygga!

typyaris sa...

Jag hittar inte dom skorna på h&m, men det är ju så stort i affären, jag får väll kolla på hemsidan om jag ser dom :P

Maria vällerstad sa...

Jag håller med dig att blommigt och blå vitt randigt passar till sommarn! XD

Anonym sa...

Älskar din blogg och dig! <3

Anonym sa...

Snyggi snyggi.. haha :D

jethili sa...

Själv så tycker jag att det är obekvämt att gå i såna skor på sommaren man ska ha sköna skor! :), fasst dom ska ju också vara snygga :)

Anonym sa...

.......

Anonym sa...

Fin fina skor ;)

bästa! sa...

Varför har du inte bloggat idag?

bästa sa...

Varför har du inte bloggat idag?

Anna!!! sa...

Jag tycker att det är lite för tidigt att köpa sommar skor!, det är ju vinter fortfarande! hallå?

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Skicka en kommentar