Jag bara älskar mina fans! <3


Jag tycker att jag har så enormt gulliga fan som skriver så snällt om mig! . Dom kan skriva att dom är mitt strösta fan och att dom älskar mig och att dom beundrar mig jätte mycket!, jag blir så berörd och glad när jag ser det! .



felicia sa...

 åååh jag e besatt av dig du e så mycket bättre än kissie , dessie mm... du är bara bäst! jag älskar din kropp ! du är så fin , jag avgudar dig!, du är som min guuud ! jag vill se mer inlägg !!!!!!!! pusss på dig älskar dig !!!!!!!!!!!!!!



Svar

Ååh gud vad du är gullig gumman! , jag kan säga att jag blev jätte glad när jag såg att du hade skrivit det här . Jag kan säga att du är mitt bästa fan jag någonsin har haft som skriver så här underbart snällt om mig.... Älskar dig med gumman!. puss på dig.

Ja jag hade ju varit borta idag så jag kunde inte blogga idag .



4 kommentarer:

BÄST! sa...

Nej gud vad gulligt!

Anonym sa...

Jag är också ditt största fan! <3

Anonym sa...

ÄLSKAR DIN BLOGG BEZZIZ!

crazyverran sa...

Jag tycker också du är bättre än kissie och dessies också är du mycket snällare :)

Skicka en kommentar