Snart kommer Jennifer ;)


Godmorgon!  God eftermiddag! .

Snart så kommer Jennifer hit, hon ska var här hela helgen så det kommer bli kul . Vi har ju alltid något att göra hon och jag, så vi kommer ju inte bara sitta och säga..Jaha vad ska vi göra suck... Hehe nej det kommer vi självklart inte göra, vi kommer ha kul! , vi ska typ ut och ränna på kvällarna och mycket mer kommer vi väll göra  .
Kommer lite bilder på oss och videos .

Men ni får vara berädda på att inte jag kommer blogga så mycket för att jag måste ju vara med jennifer också, men jag kommer väll göra ett inlägg per dag.


En bild på Jennifer, för ett år sedan tror jag .

6 kommentarer:

Millan sa...

Hoppas ni har kul da :), eller du säger ju att ni alltid har roligt tillsammans :D

Anonym sa...

Nej jag vill att du ska blogga mer!

Zarasali sa...

Jag vill inte att du ska bara göra ett inlägg per dag

laila.blogg.se sa...

Ja jag vill se en videoblogg hur ni har det :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag vill att du ska BLOGGA!!!!

Skicka en kommentar