Jennifer och jag


Hejsan bloggen! .... Ja som ni vet så har jennifer sovit här hoss mig igår men hon åkte hem idag för att hon skulle gå på nåt, men hon kanske kommer tillbaka , men jag vet inte om hon gör det. Men nu kanske jag ska berätta lite vi har gjort sen igår och idag.....

Först när hon kom så gick vi till pizzerian och åt jag och jennifer tog räksallad... som sagt är vi nytiga än vad paula är och tar pizza hehe , sen så satt vi med våra dotorer och bloggade... jennifer har också en blogg haha vi är bloggarna .
Sen så video bloggade vi tillsammans men ni får se den videosarna sen, men sen så gjorde vi oss till fjortisar och knäppte haha ., sen så ringde vi till heta linjen... det vat ju bara så kul .


Vi gjorde massor med mer av saker men jag orkar inte berätta allting som vi gjorde jennifer och jag .





9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fin bezziz! :)

Laila sa...

Jag vill se videosarna nuuu!!!

Anonym sa...

vAD ROLIGT ATT FÅ SE VIDEO PÅ ER :d

Carinlarsson sa...

fjortisar!

Anonym sa...

Jätte fina

Malin sa...

Du är så fin på den där första bilden ellr du är fin på dom andra också men mest den där du ser ut som en toppmodel ;)

Anonym sa...

Ringde ni heta linjen?

Anonym sa...

bezziz , jag tycker att du är finare än jennifer men hon va också fin! <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

felicia s sa...

anonym=du? låter så

Skicka en kommentar