vilken frisyr tycker ni är snyggast


14 kommentarer:

Anonym sa...

färgen är snyggare på laila men kissies frisyr är snyggare

Caroline sa...

Laila :)

Anonym sa...

hahaha eru helt jävla hjärndöd eller?

TantKim | Design sa...

Det är bilder som man har gjort i photoshop och sedan lagt in som bakgrundsbilder i koden för rubriken inläggsdelen och länkdelen längst ner. Hoppas du förstod vad jag menade och tack så mycket. Jag älskar min nya design. :D

ina sa...

Laila

Bella sa...

Laila :D

Anonym sa...

Hmmm ant kissie?! :P
vem vill liksom ha gult hår? :s

Anonym sa...

Laila har ju snyggast "form", "styling" på håret. Dock är färgen lite väl gul. -.- Hon skulle säkert bli hur fin som helst med brunt hår. :)

TantKim | Design sa...

Okej. ärligt så vet jag inte nu när det är blogspot. som sagt jag kan inte systemet med kodningen.

TantKim | Design sa...

entrybody heter min kod för inläggsdelen.

TantKim | Design sa...

Vsg. Ha en suverän dag och lycka till.

Erika sa...

Hejhej ! tack så mycket din med :) Hmm jag vet faktsikt inte jag har int ejgort min design själv men du kan fråga www.suoraniemi.blogg.se !

Erika sa...

hejhej tack så mycket ! jag har inte gjort min design själv så jag har ingen aning, men du kan frgåa www.suoraniemi.blogg.se

Anonym sa...

tröjan finns på forever21.com
http://mrssmiths.blogg.se

Skicka en kommentar