Hade en dröm inatt om Michael jackson
Drömen började med att jag skulle fylla år då kom michael jackson, när jag såg han blev jag helt paff jaggrät av glädje tårar och kramadehan ordentligt. Sen hade det gått några dagar och vi lärde känna varandra. Och sen skulle min familj och michael jackson ut och äta på en resturang, sen kom det några och tog michael jackson jag för sökte rädda han men det gick inte dom höll vakt, men sen gick dom jag sprang utoch letade efter han till slut så satt han på en benk, jag frågade han vad som hände han sa till mig vad dom gjorde. Men vi visste inte om han sa det så skulle dom döda han men vi visste inte det. Sen kom dom att jagade oss sen så tappade han och jag bort varandra, jag skrek michael var är du flera gånger, men sen efter ett tag så kom han till mig men då stog han den där som skulle döda han bakom Michael jackson han sköt han. Jag skrek neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jag sprang till han och försökte hjälpa han jag grinade jätte mycket, sen så fick han komma till sjukhuset jag satt och grinade och väntade och väntade där. Men sen så kom han ut han levde jag sprang till han och hoppade upp till han och kramade han jag blev verkligen jätte glad, sen så blev han en av våran familj SLUT. Jag skulle verkligen vilja att den drömen skulle va på riktigt , jag blev så arg att den inte va det. Men jag tror att jag kommer drömma fort sättningen nångång hoppas det. Älskar dig michael jackson <3333333






10 kommentarer:

Anonym sa...

ååh vill också dröma den gud vad roligt och va med i den där drömen

Anonym sa...

Du skriver verkligen från ditt hjärta

malin sa...

Har kollat igenom din blogg lite. Du snor ju ALLT från Kissie. Har du inget eget att komma med? Du är en liten snorunge utan självförtroende. Börja lev ditt eget liv istället för att kopiera andras...

Jenilita sa...

Michael Jackson är min gud en del av mig dog när han försvann,, RIP MICHAEL

denise sa...

älskar också han:D
så sjukt synd att han ente lever längre ;'(

TantKim | Design sa...

JAg förstår inte.. Det är en bakgrundsbild som man lägger in bakom rubriken, precis som när man lägger i koden för bakgrunden. Du har ju nu blogspot och jag är inte så "haj" på systemet de använder sig utav. Så jag vet inte vad det är för kod du ber mig om. För att lägga in en bakgrundsbild då eller?
Den är:

background-color: #färgkod;
background-image: url("adressen till bilden");
background-position: left top; (anger positionen på bilden)
background-repeat: no-repeat; (anger om den ska upprepas eller inte)

Om inte du förstår detta så vet jag inte hur jag ska kunna hjälpa dig. för det finns ingen speciell kod (så vitt jag vet) att få en likadan inläggsruta som kissies eller mig. Jag använder mig av denna och bilder.

Madde sa...

Hej! Vad tycker du om vårens mode på catwalken? Är det någonting du skulle kunna tänka dig att ha på dig? Lämna gärna din åsikt (kommentera under inlägget "vårens mode")

Kram på dig :)

TantKim | Design sa...

Det var det jag försökte förklara om du vill ha med skuggning så är det en bild som gäller. Sen om du bara vill ha en enkel linje runt inläggen så är koden:
border: 1px solid #färgkod;
Sen finns det olika slags linjer som du kan hitta om du googlar på border typ..

felicia:) sa...

http://felicehomuth.blogg.se/?tmp=10185745

Vilket kärleksbrev ska jag ge till min pojkvän?

Tacksam för hjälp..

Anonym sa...

Jag skulle kunna betala för att få en drömma en natt om Chris Norman istället, gärna som ung. Mums ;-)

Skicka en kommentar