Nu svarar jag på alla era frågor. Igentligen så sa jag att jag skulle bara svara på dom som har bloggar, men det var några som var anonyma så nu svarar jag på dom, men jag svarar på dom frågerna som hade blogg så ni får se hur dom frågade mig. Dom frågerna finns på  frågestunden på mitt inlägg också är det på några andra bilder också, det är inte bara på frågestunden.


Anonym sa...

Skulle du kunna tänka dig en skönhetsoperation? Vad skulle du isåfall operera?
och vilken parfym skulle du vilja tipsa om?
svar: 1. Ja kanske
 2. jag tror att jag ska operera.....?
 3. vet ej


Anonym sa...

kan inte du video blogga?
svar: jo det kan jag väll..... kanske om videon blir bra

sophia sa...
hej , vilken är din favorit låt för tillfället? vilka tv serier följer du? går du på någon sport? och har du en bästavän som du älskar?
kommer inte på fler frågor ;)
svar: 1.många av michael jackson
2. andra avenyn.
3. nej
4. ja jennifer


SANNA sa...

hUR LÄNGE HAR DU HAFT DEN HÄR BLOGGEN?
svar: 1 månad och 1 vecka


Anonym sa...

Vart finns den att köpa? :)du kan väll svara på den frågan på frågestunden?
jag kommer inte ihåg vad affären heter.


Alex sa...
var bor du?
Svar: tror du jag vill säga det eller!.

JAG HAR MER FRÅGER MEN ÅRKAR INTE SKRIVA MER NI KAN JU KOLLA PÅ MINA KOMMENTARE SÅ SER NI :D.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du la ut det där jag längtade på att se det

Anonym sa...

Din blogg är bra! :)

Anonym sa...

det finns inget som heter igenkligen ! egentligen kanske du menar ?!

Skicka en kommentar