Dagens outfit

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe cool bild

Stephanie sa...

Hihi ifall Kissie/Alexandra vill att den bloggadressen ska delas ut så berättar hon det på sin blogg. Jag kan inte berätta... Jag råkade bara hitta till den när jag sökte efter något annat, men sist jag var där vilket är länge sedan nu då var den lösenordsskyddad. Du får fråga Kissie...

--------------------

Just det när man klickar på din länk kom den här varningen upp ifrån blogspot.com

"Innehållsvarning
Bloggen som du vill visa kan ha innehåll som endast lämpar sig för vuxna. Googles allmänna hållning är att varken granska eller rekommendera innehållet i någon blogg. Mer information om vår policy för innehåll finns i Bloggers Användarvillkor"

--------------------

Kram

Stephanie sa...

Svar: Jag använder en egen Wordpress på eget webbhotell, så i det bloggprogrammet kan man klicka i en ruta att man vill att vissa tecken ska förvandlas till smileys.

Vet inte hur det fungerar på Blogspot som du använder.

Kram

Stephanie sa...

Svar: Det om blogger som du frågade om är att jag får en varning varje gång jag klickar på din blogglänk http://bezziz.blogspot.com/ av Blogspot. De varnar mig för att gå in på din blogg, det står så här

""Innehållsvarning
Bloggen som du vill visa kan ha innehåll som endast lämpar sig för vuxna. Googles allmänna hållning är att varken granska eller rekommendera innehållet i någon blogg. Mer information om vår policy för innehåll finns i Bloggers Användarvillkor""

Sedan får man två val att i alla fall gå in på din blogg, eller klicka så att man inte går in på din blogg. Vet inte alls varför det står så... Har inte sett något konstigt på din blogg, men jag har ju inte läst hela din blogg så klart. Har bara läst de två översta.

Kram

Skicka en kommentar