Snygg rosa mjukis...naw!


snygga vinter skor min syrra har såna




skinnjackan är verkligen inne sån är jätte snygg, jag har själv en sån. Köpt på bikbok för 500 kr.





Jag tycker att dom har snygga kläder på ginatricot.





såna här klocker är snygga finns på bubbleroom-mellan 498kr 598kr






Jag hatar den här stilen på kläderna.


Det här är verkligen inte mode, den kommer på min utelista.
 Jag skulle aldrig vilja ha såna här kläder på mig.



jag tycker att det inte är snygg med så många färgglada färger på kläder.

22 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGA KLÄDER PÅ INNELISTAN

Vinglaset sa...

Det kan jag inte avslöja =p

Vinglaset sa...

För att det är min hemlighet ;)

Anonym sa...

Din stil är verkligen horig.
Allt på utelistan var ju skitsnyggt!

evelina sa...

du har inte alls en horig stil du har verkligen en snygg stil snyggare än kissie
och den som skrev det där att ute listan var snyggare fy fan vad ful stil

Anonym sa...

JÄVLA KISSSIEWB!!!

fije sa...

Postat av: fije
hej . fråge stund på bloggen ! http://fijesphoto.blogg.se/2010/february/fragestund.html#comment
fråga vad du vill ingen fråga är dum !

puss ! <3

Anonym sa...

WTF DU HÄRMAR JU KISSI DITT J****VLA WB

Emma sa...

haha ja, då är vi två om den saken

Emma sa...

så lite så :)

ee sa...

bra innelisat!

e sa...

jag kommenterar ganska många andras & dem gillar väl min blogg , antar jag ! :d
skriv om vad du tror andra kommer gilla.

e sa...

varsågod!

emma sa...

haha, kisse wannabie

Anonym sa...

Det var ju än jätte fin bild på kissie ? Vart är hon eller gör du barta så för att få mer besökare ;)
http://amandjas.blogg.se

Anonym sa...

Ja men den är ju photoshoppad ;) hhihi

http://amandjas.blogg.se

Anonym sa...

varför härmar du kissie ??

T sa...

=)

Anonym sa...

varför vill man härma kissie så mkt som du gör? Kan verkligen inte förstå det. Du kallar detta för en modeblogg när du dissar alla stora modedesigners och sånt som visas på catwalken och ist hyllar turkkläder för sånna som kissie och snorungar på högstadiet? Kom igen,du kan inte mena allvar?

Anonym sa...

kissie wb !!!!!!

Paulina* sa...

Kissie wannbe!????, va fan menar ni med det?Hon lägger iallfall inte ut nakenbilder på sig själv och hon sprutar inte in sånna jävla sprutor i läpparna och hon oprerar inte sina bröst förnsen dom har växt klart , Som Kissie gör ?.
Ni som tycker att det det är patetiskt att hon bara vill göra sitt utseende bättre och sin blogg bra !", Då tycker jag att ni är patetiska som sminkar er varje dag och skriver på andras bloggar att man är en wannabe KISSIE ???.
//Rebeckasa syrra paulina !.

alaarcon sa...

haha, jävla tönt! Allt på utelistan är ju just vad mode är. Fjortis. Tror ändå inte att du påverkar så jävla många med dina åsikter.

Skicka en kommentar