Bilderna från igår


Den här krämen fick jag av hon som kom hem hos oss, vi fick prova olika mary kayer och smink. Man kan ha den här mary kayen över allt, man kan få bort allt fult i ansiktet, och man kan få mycket finare läppar om man vill ha


Ja här jag jag blev inte så fin i ansiktet där. Jag hade ingen annan bild, men här sitter vi och äter för mamma skulle ha en tjej middag. Så pappa och syrran och hennes kompis jennifer och jag åkte och åt nån annanstans. Jag sa ju att jag efter jag hade sminkat mig och prova dom där krämerna men det blev inte så men det kanske kommer lite bilder senare.

14 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

vad fin hår färg du har

Anonym sa...

varför vill du aldrig visa ditt ansikte

anna sa...

ååh jag vill också ha en sån där kräm

Vinglaset sa...

Hejhej =)

Josefine sa...

Palla härma kissie? haha..

Josefine sa...

Mary-kate är absolut mer mode är billiga Gina Tricot!

Anonym sa...

Lär dig stava, jag håller med där!
Mäst? vafan är det för ord. MEST stavas det. Och så stora bokstäver i början av meningarna tack och adjööö.

ida sa...

"legginsarna" va fan är de för ord :P haha LEGGINGS stavas de ;) spelar ingen roll om de är singular eller plural ;)

Emma sa...

Få upp till flera tusen besökare genom att bli medlem genom länken här nedanför! :)

http://www.viraltrafik.se/?emmaas

Celina sa...

Hallå där, fin blogg! Hoppas att du har en bra dag! =)
/Celina

Louise sa...

Skojar du?
Olsen har snyggaste stilen! (H)

Anonym sa...

Tjej middag = tjejmiddag! Läs orden högt när du skriver så slipper du kanske särskriva allting. Vad fan är det med alla dyslexi fjortisbloggare som du och Kissie!

tove sa...

HA-HA! sooo wannabe kissie!

Skicka en kommentar