Beställt nya klackskor

Nu har jag beställt nya klackskor igen , Jag betäller nya klackskor ganska ofta så jag har många klackskor hemma som inte nästan får plats i mitt rum.. hehe , Men iaf så hittade jag väldigt snygga skor på en hemsida!, Dom är vita och glittriga... hur snygga som helst, Det var bara kärlek vit första ögonkastet när jag såg dom, Jag la dom i kundvagnen direkt.. Jag ville ha dom nu nu nu! .

Förlåt förlåt så mycket att jag har blivit så dålig på att blogga nu på senaste!!, Jag har inte bloggat på några dagar, Och jag har tappat några läsare för det , Men jag har varit så upptagen och har haft mycket att göra, Men jag ska komma igång igen med bloggen för jag vill inte tappa fler av mina underbara bloggläsare!.


3 kommentarer:

Emilia Slavintih sa...

Jag kommer aldrig sluta läsa din blogg fast du inte har bloggat på några dagar för jag vet att du kommer komma igång med bloggen igen någon dag :)<3, Jag älskar din blogg!!!! och jag älskar dig som bloggare!!.

Snygga skor!! ;D

Kram!

LAILA LAILA sa...

Ja du har kommit igång igen med bloggen :D.

Jätte snygga skor!, Vart finns dom att köpa? :)

Anonym sa...

nu slutar jag följa din blogg.. duuu uppdaterar aldrig :@@@@@
ARG!

Skicka en kommentar