Ska nog köpa två Louis Vuitton väskor

Alltså jag kan inte bestämma mig om jag ska ha en vit eller brun LV väska...? Jag vill ha en brun och en vit.. Så jag bestämde mig att jag kanske skulle köpa två Louis Vuitton väskor istället för en .. Ska helst köpa äkta lv väskor För jag vill INTE ha fake!, Men det är ganska svårt att hitta precis dom jag vill ha.. Så det kommer ta lång tid innan jag kommer få mina LV väskor .

Ursäka för den dåliga uppdateringen idag.


Det är dom här två Louis Vuitton väskorna jag ska köpa .

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle aldrig ha råd att köpa två LV väskor!

Liinda sa...

Ska du köpa två och dom ska vara äkta?, Hur mycket pengar har du?, En äkta kan kosta mycket, Fasst man kan ju hitta vissa som går på rea om man har tur ;)

Linda giss sa...

Jag vill också ha en LV väska!!!!!!<3

Anonym sa...

Tjänar du mycket pengar på bloggen eller?...

LAILA LAILA sa...

Så snygga! Men för dyra!

Anonym sa...

HHA, ah för du har ju verkligen ca 14.000 kronor att lägga ut på sånna väskor. Du lever i din lilla drömbubbla du bezziz.... hahaaaaaaaa

F sa...

Såååå 2008...

Skicka en kommentar