Köpte inte så mycket idag...









8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väll mycket? :), Måste du handla typ 20 plagg för att det ska vara mycket eller hehe :P

milily sa...

Jätte snygg väska!! På vilken affär har du köpt den??????

EEWWEEHH sa...

Varför skriver du inte vilken affär kläderna och väskan är ifrån?. Vill så gärna veta det för jag tycktre om den där klänningen du har på dig på första bilden ;D XD

LAILA LAILA sa...

Jag bara älskar att kommentera på alla dina inlägg.... hehe :)<3

Anonym sa...

FULA KLÄDER!

Anonym sa...

Synd att jag inte såg dig istan för jag ville ju ta kort med dig :(<3

basselina sa...

Den där klänningen har hon köpt på newyorker

Fia sa...

Alltså jag tror att jag såg dig på stan, men jag visste inte om det var du för att du försvan så snabb

Skicka en kommentar