Har inte haft något internet sen igår :(

 Jag måste ju gå och köpa nytt internet helatiden när det tar slut när jag är i östhammar... Så intrenet tog slut i lördags, Och då skulle jag gå och köpa nytt internet.. Men sen när jag skulle sätta igång internet igen så var det fel intrenet, Jagskulle ha comviq men jag fick tele 2 ist...? . Jag kunde inte gå och köpa nytt internet sen heller för att affärerna hade stängt .

Idag hann jag inte köpa internet heller för att jag var tvungen att packa och sånt för att jag skulle åka hem.. Så jag får be så mycket om ursäkt att jag inte har bloggat på två dagar!!.Men nu är jag hemma igen och har ett internet som funkar helatiden , Och kommer uppdatera mycket bättre nu för att när jag är i östhammar så har jag så dålig uppdatering .

Jag har inte så mycket att berätta om min midsommar, för att jag hade en världelös midsommar! för att det inte blev någon midsommar fest på kvällen .



5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker inte om när du är i östhammar helatiden! för du får jämt en dålig uppdatering då!, Och det hatar jag!

Cassi sa...

Tappar inte du några läsare om du har dålig uppdatering ibland?, fasst det tror jag nog inte för alla älskar din blogg hehe :)

kicki licki sa...

Synd för dig da att du inte hade något internet

Anonym sa...

måste festa varenda gång du är i östhammar?. det ät bara därför du är där

Julia sa...

tele2 och comviq är ju förfan samma sak!

Skicka en kommentar