Godmorgon!

Jag vaknade inte så tidigt idag för att jaqg sommnade ganska sent inat.. Först satt jag lite vid mi datorn innan jag skulle gå och lägga mig, Men sen var jag tvungen att måla naglarna och sen såg jag att det börja en väldigt bara film på tv:n som började 13.00 och slutade 02.00, Så det blev ganska sent.

Men nu är inte inte så trött längre så jag ska väll göra i ordning mig , Först ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dra på mig en ansiktsmask, Och sen blir det att  klä på sig och sminka sig.. Fasst jag kanske ska gå osminkad idag...? .

Godmorgon föresten!


*Jag just nu*

5 kommentarer:

Lissy sa...

Godmorgon! :D<3

blondasara sa...

Sover du med armband på?, kanske glömde ta av dom eller? :P.

Anonym sa...

Har inte du en sån där morgonrock fasst rosa också?

Elaka tissy sa...

HAHA du är så omogen! BITCH!

MADDE MADDE sa...

Godmorgin -.-

Skicka en kommentar