Ska kanske färga håret imorgon...

Jag ska färga håret ljusbrunt eller platinablond?...hmm?, Jag har ju försökt att färga mitt hår platinablont för några månader sen, Men det blev oranget så det blev ju ine bra.. Men man måste ju avfärga det först och det gjorde jag inte så då blev det ju inge bra att färga det platinablond... Föresten tror ni att jag kommer passa i platinablond? eller tror ni att jag ska ha ljusbrunt eller den färgen jag har nu? .

Men jag vet inte vilken färg jag ska ha?.. Vi får se om det blir ljusbrunt eller platinablond? , Kanska ska färga håret imorgon .


10 kommentarer:

LAILA LAILA sa...

Jag kommer ihågt att du skrev på din blogg att du skulle färga håret platinablont men så blev det orange, inte kul för dig :(, Men jag vill att du ska färga håret platinablont för jag har aldrig sätt dig i det och jag vill se dig i platinablonthår! :D

tove sa...

Shit vad fint det där platinablonda håret är! :)

Anonym sa...

Du passar mest i mörka färger tror jag.... Men välj själv va dud vill ha :)

Evelina sa...

BLONT!

Anonym sa...

Jag tyvker att du ska färga det ljusbrunt XD

Jozzie sa...

Den hårfärgen du har nu är det din riktiga hårfärg?

Anonym sa...

jag tycker brunt

Anonym sa...

Du kommer se mer slampigare ut i blont hår och mer fjortis kommer du bli!!!

Anonym sa...

Du passar i mörka färger! så ljusbrunt eller som du har nu :)

Sara sa...

Att folk aldrig lär sig. Man kan inte slänga i en blondering i brunt hår och förvänta sig att det ska bli blont. Det BLIR orange! Slinga håret med ljusa slingor mycket istället! :s

Skicka en kommentar