Packar!

Nu håller jag på att packar tills imorgon.. Ni kanske undrar vart jag ska åka? .. Jag ska åka till östhammar och vara där ett par dagar och jag kommer campa där med några och träffa gott folk!.

På kvällarna kommer det vara massor av fester där och det kommer blir skumparty!, fasst det kommer inte vara så mycket fester början av sommarn för det är typ i juli det kommer vara fester där och då kommer jag också vara där! . Men jag kommer inte blogga lika mycket när jag är där för att interenet är lite knasigt och jag kommer nog vara ute om dagarna och inte blogga så mycket, Men jag ska försöka att inte få så dålig uppdatering ibland .

Men nu måste jag backa klart för att det är ganska mycket jag ska ha med mig! .





6 kommentarer:

Anonym sa...

En fråga jag vill ställa dig: Varför röker du och festar och dricker alkohol när du är så ung?

melinda sa...

Ååh vill ha en sån där Lv väska!, har du en sån? :D <3

ditt största fan sa...

Nej jag vill inte att du ska ha en dålig uppdatering! jag är så besatt av din blogg och jag gillar dig så mycket!!!!!!<3<333

laila sa...

Du kan ju mobilblogga också :), eller du kanske vill vara social med dom vännerna du ska campa med :), men snälla försök verkligen att inte få en dålig uppdatering! :D

Anonym sa...

Jag bor i östhammar hoppas att jag ser dig när du är ute eller nåt! XD

Anonym sa...

kul kul!

Skicka en kommentar