Idag är det valborg!

Nu har vi varit och handlat lite till festen ikväll på stan och det ska bli väldigt kul! . Jag såg en affär som det fanns skor och smycken och lite andra grejer, Såklart var jag ju tvungen att gå in i den för att jag behövde nya solbriller och jag hittade ett par jätte snygga brillor .

Klockan åtta så kommer det vara en majbrasa men vi vet inte om vi ska ditt.. men vi får se, Sen på kvällen kommer ju det bli den här festen på stan .


Ska nog ha det här på mig idag fasst jag ska nog byta till skinnleggins sen till ikväll och några klackar som passar till . OBS! det här var bilden jag tog igår innan jag åkte, Men jag fastnade inte på en bild just nu hehe. (ganska dålig bild från mobilen)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fin du är! <3

jennyflesh sa...

Haha det är bra att du säger sanning att du tog den bilden hemma och inte nu när du är i östhammar haha :D

melinda sa...

Kommer det bilder sen? eller just ja du glömde ju din kamera hemma och du har ju bara din mobil med dig och du ganske inte har någon blixt på den så då ser man ju inte i mörkret, men du kan väll låna en kamera? XD

Anonym sa...

jag ska nog gå och kolla på brasan i uppsala :)

Anonym sa...

.

Skicka en kommentar