Något jag aldrig skulle vilja ha!

Jag höll på att dö när jag kollade in på blogg som heter amiofsweden ..  Hon hade en rolig bild som jag var tvungen att sno. Det här måste vara en raggfront.Jag har aldrig hört talas om att nån tänder på camel toes. Frågan är om detta är ett skämt eller allvar?. Har ni hört talas om nån som tänder på det? Inte jag i alla fall.

Och att den finns i tre olika modeller för olika mycket markanta drag genom byxorna.

camel toe cup!, jag skulle aldrig vilja gå runt med en camel toe cup innanför byxerna!. Det är ju vissa som går runt med en sån för att dom tycker att det är snyggt?, jag kan inte förstå hur vissa tycker det?, iaf så skulle jag aldrig våga gå runt med en camel toe cup innanför byxorna, folk tror ju att muttan sticker ut så mycket?.



8 kommentarer:

Zarah sa...

Men ush vad fult!

Anonym sa...

Det är många kända som har sånt där och jag kan inte fatta det? :O

Anonym sa...

fult!!!!!

carolineth sa...

Jag förstår inte att amiofsweden kunde skriva det på sin blogg inför alla hennes läsare

melinda sa...

Verkigen dagens diss

Anonym sa...

Diss diss diss diss diss säger jag bara

milily sa...

killar tycker ju att det är sexigt med camel toe cup

Anonym sa...

jag har inte hört att killar tänder på sånt? det är ju äckligt! EUW!

Skicka en kommentar