Har en sån jävla huvudvärk och hosta


Nu ligger jag här i min säng och har världens hosta och jätte ont i huvudet...suck, men jag ska ta en huvudvärkstablett och se om det går över . Jag har haft så här i 3 dagar nu och det är ju inte så roligt att ligga i sin säng hela dagarna och inte orka blogga, det är därför jag inte har bloggat så mycket nu.. och jag vet inte om jag kommer orka det .

Jag ska försöka blogga så mycket jag kan just nu.. för alla vill ju se inlägg helatiden men det kanske blir ett till inlägg för idag.

Men nu ska jag gå ner och dricka lite té det hjälper ju mot halsen och hosta, men jag brukar ju inte dricka te, men det är bra för min hals just nu . Sen måste jag ta en till huvudvärkstablett för att jag kände att inte det hjälpte.



9 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!

laila sa...

Jag vill ju se inlägg XD

Malin johansson sa...

Jo jag har varit sjuk i en vecka och det är jätte jobbigt tycker jag

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Alexandra sa...

Jag skulle inte orka vara sjuk i 3 dagar, jag pallar bara inte det, men hoppas du frisknar till dig :)

Anonym sa...

Jag vill ju se massor av inlägg!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Hej bezziz!, jag tycker du är en jätte underbar tjej och detsamma med bloggen, jag tycker du skriver och gör dina inlägg så bra! :).

Jag läser din blogg varenda dag :D <3

Anonym sa...

stackars dig.. krya! :D

Elisa sa...

Ja te är ju jätte bra för hosta :)

Skicka en kommentar