Fixar lite i mitt album nu!


Nu har jag köp ett album som är jätte snyggt.. Eller vad tycker ni?  . Men nu håller jag på att skriver ut lite bilder till mitt album så jag kan klistra in dom sen och skriva en text under bilderna (så det blir jobb att göra) 

I det här albumet så kommer jag lägga upp bilder på mina vänner och skriva vad jag tycker om dom, det kan vara snälla och dumma saker jag kommer skriva om dom .. hehe, sen ska jag lägga upp lite bilder på mina fester jag är på, Och sen kommer jag lägga ut lite dagar som jag vill minnas . Så det här är ett album som kommer följa mig i mitt liv .


Här är Mitt snygga svarta album


Så här tänkte jag att det skulle va i mitt album .


8 kommentarer:

sannehakanssons sa...

Jag tyckker den är ursnygg bezziz! :D

sanna bergström sa...

Det är ju kul att se det där albumet när man är stor och ser vad man gjorde när kan man var ung! :)

Anonym sa...

Kan inte du visa lite i ditt album vad du har lagt upp idet sen?

mililly sa...

Snygg!

Anonym sa...

hiss

Anonym sa...

Ääh diss!

bästa bloggen! sa...

Jag har letat efter ett sånt album jätte länge, vet du var det finns att köpa?. Det är verkligen hiss! XD

Anonym sa...

Hiss <33

Skicka en kommentar