Tja tja bloggen!


Tja tja bloggen! .... Ja nu var det ju ett par dagar sen jag bloggade, men det är ju därför att jag har försökt fixat min blogg, för att min header har blivit suddig som ni kanske ser . Jag har inte lyckats få till min blogg än buhu... , men nu ska jag verkligen sitta heladagen och fixa min header så jag kan blogga! .


Oj glömmde berätta om min dag.... Jag vaknade kl 07.00 och då hoppade jag upp ur sängen och gjorde mig i ordning för att jag vill ju inte komma osminkad i skolan! . Sen så andra lektionen så gick jag hem och bloggade, jag orkade inte vara med på idrotten . Men nu så fixar jag min blogg och shoppar på nätet . Men sen ska jag dra på mig en ansiktsmask och kolla på en bra film .






5 kommentarer:

Rissie sa...

Jaa äntligen ett inlägg! :D

Anonym sa...

Hoppas du får till header så du kan börja blogga igen lika mycket :)

Nelly sa...

Du måste bara få till headern!

Anni sa...

Så du kan inte blogga när din header är suddig?

Anonym sa...

Älskar din blogg! -.-

Skicka en kommentar