Alice och jag i skolan! ;)

Nu ska jag berätta vad som hände i skolan... Alice och jag skulle inte gå på idrotten så vi härjade lite i skolan , Men det började bra men sen kom en lärare och störde oss!.. suck!.

Läraren: Hej tjejer, varför är inte ni på lektion?

Alice och jag: Ääh... "vi ska hämta grejer vi kan jobba med".

Läraren: Ja men vad bra då kan ni komma upp till mig och jobba!

Vi: F*n också!... tyst så inte han hörde

Sen så gick vi och satt oss där inne och gjorde lite uppgifter men sen försökte vi allt för att skippa den där lektionen .

Jag: just ja vi skulle ha prov i morgon på engelska så Alice och jag måste träna på provet!

Läraren: Ah men då kan ni ju sitta här uppe och träna på dom.

Alice och jag: F*ck!...Sa vi tyst för oss själva.

Sen så hämtade vi engelskan fasst vi inte hade når att träna på, men sen kom vi upp dit och då kom Alice på en ide att vi låtsades att vi hade glömt Engelska boken i skåpet så vi skulle slösa på lektionen, så vi gömde dom under tröjorna.

Alice: Jag har glömt min engelska bok i skåpet.

Jag: Ääh jag med!.. och sprang ifrån så inte han skulle se boken undertröjan Haha .

HAHA!.. Kommer aldrig glömma det .



5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!..ni är ju roliga ni :)

Roby från stockholm sa...

SKOLKARE!

Ella sa...

Haha, jätte roligt inlägg, jag älskar och se när du visar dig själv i bloggen! XD

Laila sa...

Älskar din blogggg!!!

nellykarlsson sa...

Är det där din skola?

Skicka en kommentar