Idag åkte jag in och shoppade på REAN! ;)


Idag var det Rea på allting i stan när jag var inne och shoppade idag , det var mycket med folk i affärerna man fick ju inte ens plats att gå i affärerna men det är ju därför det var rea då åker ju alla in för att shoppa.
Nu är det snart en timme sen jag kom hem från stan när jag var inne och shoppade! .

Jag hittade inte så 
mycket den här gången fasst det var rea och när det inte är rea så hittar jag jätte mycket visst är det konstigt?, Men nu så håller jag på att letar lite mer på nätet om jag hittar något snyggt .


Två tröjor, En kofta och byxor.

Två stycken trosor i läckra färger på ginatricot.

3 kommentarer:

Elin sa...

Kan du inte visa hela tröjorna ¨å man ser dom :)

Anonym sa...

Fina kläder! XD

Anonym sa...

Fint

Skicka en kommentar