Shoppat

Idag var jag inne och shoppade åkte ganska tidigt kl 11.00 på morgonen och kom hem vid kl 6.30 tror jag. Jag åkte in till gränby för årka åka tåg in till gamla stan så jag åkte in dit istället.



Ett midjeskärp på ginatricot men det var lite för stort så jag får göra ett hål till jag hittar aldrig min storlek alla är för stora.

Hittade en vinter jacka på ginatricot. för 399 kr.


köpte vinter skor för att inte jag hade några hemmsa för alla var för små skorna kostade 299 kr.



Ett enkelt linne på ginatricot.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh vilken fin jacka jag har letat efyer en sån överallt men jag hittar inte den men nu vet jag vad den finns

Anonym sa...

Fint midje skärp och älskar den där jackan

Hellen sa...

Vad fina kläder

sessis sa...

Passar dy inte i nåt midjeskärp du borde ju ha en platt mage och jag ser på dina ben att dom är smala på den andra bilden

Skicka en kommentar