Ekerrölinjen

Igår så åkte jag till ekerrölinjen det är en jätte stor båt där det är en bar fest och sen finns affär man kan handla allt möjligt som smink, parfymmer och smycken.

först så skulle vi äta på båten sen gick syrran och jag till affärerna och köpte lite sen så spelade vi spel som man kan vinna pengar på sjukt rolig.... men jag vann faktist ganska mycket pengar, men jag  förlorade lite pengar för att jag skulle kunna spela. Sen så på kvällen innan vi skulle åka hem så gick vi till baren och satt där.



Båten


Det jag köpte på båten.


Testade lite olika parfymer.





inne på toerna.


Syrran och jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är roligt att åka ekerrölinjen har själv åkt den i sommar

Anna sa...

Det där hårsprayet är sk*t bra

Anonym sa...

Jag vill också åka ekerröbåten

Skicka en kommentar