Min älskling finns inte längre :(

Min älskling dog i dag hos veterinären :(. Han blev bara 1 och ett halv år bara, han åt och drack ingenting han hade en jätte hård buck i magen som var hårt och gjorde ont stackarn . 
veterinären hade gett vitaminer och annat till honom och sen när vi la in honom i resburen så efter 10 min så dog han.... :(.
Han klarade helt enkelt inte av det., han blev stressad.

Sen åkte vi bort och skulle gräva en grop för att begrava lilleskutt, sen la vi blommer på grav visst blev den fin.
 
jag saknar honom så mycket kommer aldrig glömma han <33333.  
 
Lilleskutts grav <3


4 kommentarer:

evelina sa...

Nej :(, vad synd stackaren, han är verkligen jätte söt!.

Anonym sa...

Stackars dig

Anonym sa...

Fin grav du har ordnat åt han

Helen sa...

Jag hatar när en egets djur dör jag vet hur det känns :(

Skicka en kommentar