Stan
Igår var paulina och jag inne och shoppade på stan den här gången hittade jag mycket att köpa jag hade 1200 kr för att handla för då får man ganska mycket för pengarna.

 Sen gick vi och åt på kin resturangen jag tog shushi och kina mat, sen så när vi hade ätit klart skulle vi gå till tåget men det var försenat så det flyttade till spår åtte sen fick vi vänta en halv timme sen så skulle vi byta tåg igen en jobbig dag men det var kul att shoppa.

Paulilina sitter på tåget.


Åt på kina resturangen.


köpte en bikini  på new yorker.


3 stycken troser på gina tricot.


Väska på glitter 299 kr.


ring på bikbok halva priset kostade 29 kr.


Shorts på gina.


Har på mig min shorts.


Linne på ginatricot.


tröja på gina.


kjol på gina.


Linne köpt på gina.

6 kommentarer:

sessis sa...

Snbygga kläder du köper

Anonym sa...

Shit vilken snygg bikini och väska

Anonym sa...

Hur mycket pengar har du?

Amanda sa...

Snygga shorts vad brun du såg ut i dom

Paulina* sa...

kolla in bloggen snabbt och kommentera !.
puss bitches<333333. www.justanotherbloogger.blogspot.com

Gabriella sa...

Fint :)

Skicka en kommentar