Shopping idag
Åkte in med bussen idag för att shoppa lite i uppsala. Tog en shusi inne i stan innan jag åkte hem sen skulle jag gå på toa då la jag i från mina armband på golvet sen så glömde jag dom, sen gick jag in och kolla om dom låg kvar men det gjorde dom inte jag köpte nya armband då.

Klänning jag köpte newyorker kosta 139 kr ganska billigt.




köpte en och plombok, sån där väska har jag haft förr men jag tappade bort den så jag köpte en ny, hoppas jag inte köpte likadan som min kompis hon kanske tror att jag härmar henne men men jag tror inte att hennes såg ut så där, jag gillar inte att härmas!.



köpte en ring och armband på glitter.


Provade min nya klänning.






4 kommentarer:

sessis sa...

Stackars dig som blev av med dina armband,
men snygga kläder och smycken och väskor :).

Anonym sa...

Du kan mode du!

Amanda sa...

Snygga kläder du köper är avundsjuk att du hittar så fin kläder.

Anonym sa...

jag tror inta att du härmar henne för du har haft den före än henne.

Skicka en kommentar