Rullsand
På onsdag så åkte vi ut till rullsand vi skulle ut och campa med sex mana tält som sex stuken kan sova i. Första dagen vi kom var det jätte vart så pau och jag gick direkt till stranden och badade och solade.
Sen på torsdag så regnade det på morgonen men sen så slutade det om en stund men det kom igen sol så vi åkte till skutskär och åt på kina tyvär så knäppte jag inge kort på det glömde kameran, sen gick vi in på en affär och köpte ansikts produkter (kommer bilder på det). Men sen var det fredag då åkte vi hem och nu sitter jag här framför datorn och bloggar som vanligt.

 Imorgon ska jag åka och shoppa igen jag gjorde det föra veckan men jag älskar verkligen att shoppa, sen tar vi bussen till östhammar där är vi några dagar.



Jag vid stranden



köpte en jätte bra grej för ansiktet... alla finnar gå bort och ansiktet ser jätte lent och rent ut jag testade den det är den bästa jag har provat.


Det här är också den bästa jag har provat.





Älskar sanden.



Här ligger vi och sover.


Vårt tält paulina kom med i bilden.

3 kommentarer:

MelindaZz sa...

Jag älskar stranden där i rullsand

Anonym sa...

Har också varit där i sommar då var det varmt varenda dag.

Kingzabi sa...

Men det finns så jävla många stenar i vattnet och det hatar jag!

Skicka en kommentar