Grattis jennifer
Den 2 juli fyllde jennifer år <3, jag gav henne 200 kr så hon fick handla vad hon ville. Hon bjöd mig på fika hema i hennes husvagn vi kampar i östhammars camping. Senare på kvällen gick vi ner på stan där satt det några killar det var en som sa till mig att jag var snygg och sexy, det är väll kul och få lite komplimanger, Jennifer bara skrattade :).  Dom frågade om dom vi ville bli ihop med dom men jag sa nej för jag är upptagen.

Föddelsedags barnet <3


Ett söt kort jag jädde henne.


200 kr.


Hon hade ellerfall en rolig föddelsedag.

5 kommentarer:

Sessis sa...

Grattis till henne

Anonym sa...

Varför sa du inte jag till den där killen?

Amanda sa...

200 kr ? mycket pengar att ge en kompis har du känat pengar på bloggen?

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

grattis i efter skott

Skicka en kommentar