Några bloggar jag läser


En tjej som är väldigt söt och skriver mycket om kläder, shoppin och mycket om sig själv.


En tjej som skriver mycket om sig själv, hon har många läsare man kan säga att hon är halv känd på sin blogg.


Jag tror att nästan alla känner igen den här tjejen hon är världens största bloggerska, Hon redigerar hennes bilder hela tiden och ljuger om sitt utseende. Men hennes blogg är bra.


En tjej jag har läst i i månad.


En tjej som gillar paow och är min syrra. Hon skriver mycket vad hon har gjort om dagarna och ställer mycket fråger som alla kan svara på.



En blogg som skriver mycket om skvaller.
















3 kommentarer:

Anonym sa...

asiat är bra

sessis sa...

hon den där paou jag har jämt tyckt att ni är så lika, undra på att inte ni är syrror.

Amanda sa...

Vilka bra bloggar du läser jag gick in på dom dom var bra men du är bättre tycker jag. Men tack för tipset.

Skicka en kommentar