Svar: Ja hon tar bilder av mig hela tiden, bara fö atta jag har mer läsare än henne så måste hon ta min bilder för att hon ska tro att hon ska få mer läsare. Jag har sagt åt henne hundra gånger att hon inte ska ta mina bilder.

 Paulina sa: förlåt men du får inte ta bort bilderna som jag har tagit av dig.

Jag sa: men om du tar mina bilder igen så tar jag bort dom. Och han hade ju tagit mina bilder igen nu så har jag tagit bort dom från hennes blogg, hon är i skolan så hon vet inte att jag har tagit bort dom.

8 kommentarer:

sessis sa...

Jag tycker inte att din syster ska blogga.

Sanna sa...

hej !
allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?
Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar

http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

På fredag kommer jag att meddela vinnaren, det kan vara du som får din önskevinst !
kram Sanna

Anonym sa...

Du har en riktigt bra blogg jag har kollat igenom din hela blogg.

Chriss sa...

Fan vad snygga de var!

Elin sa...

svar: okej, vad roligt! trodde bara int det eftersom att du inte har så många kommentarer. men din blogg är ju fin!

Anonym sa...

tror dem är från topshop... det står ju på lådan xD

MissLella sa...

hahahahhahahahah vääääääääääääääääx upp, WANNABE KISSIE??????????????

Anonym sa...

أنا لا أحب بلوق الخاص بك أن تكتب أبدا تقريبا....!!!!

Skicka en kommentar