Har fått lite fråger på min epost
Det är jätte många det är typ 50 stycken men orkar inte skriva upp alla.
Ni kan också skicka frågor till mig fråga bara om mitt epost.



1. Hur länge har du haft den här bloggen?. Svar: i ett halv år.
2. har du nån sjukdom, vad för nåt?. Svar: ja, anorexia man får ju inte ljuga.
3. När fyller du? Svar: 20 maj.
4. Äter du godis?. Svar: Nej jag hatar godis så onyttigt också smakar så äckligt.
5.Har du djur hur många har du? Svar: Ja, 5 st.
6. Vad bor du? Svar: Det angår inte dig.
7. Hur mycket pengar får du imånaden?. Svar: 100 kr.
8. Hur många par skor har du?. Svar: 10 fast bara 5 som jag använder.
9. Sminkar du dig varje dag?. Svar: ja.
10.hur många datorer har du i ditt hem?. Svar:  fyra.
11.Hur mycket vägde du förra somarn Svar: 29 kg.
12. Hur gammal är du?. Svar: 14 år.
13. Vilka sorts filmer tycker du om?. Svar: skräk och tånorsfilmer.

3 kommentarer:

sessis sa...

Va?! är du 14 år jag trodde du var 17 år.

Anonym sa...

Shit har du anorexia det har min syster också.

sabina sa...

Haha roliga frågor. kan jag få din epost?

Skicka en kommentar