Dagens outfit
Hade dom här kläderna på mig idag när jag skulle till tandläkarn.

9 kommentarer:

anna sa...

snyggt

Anonym sa...

jag hatar tandläkaren

VictoriaSiilver! sa...

Sv: spelar det roll om jag är eller inte?.. jag tycker ändå att det är jävligt dumt skrivet att du inte kan förstå att kenza var punkare då och är känd bloggare nu, vad spelar det för roll om hur hon klädde sej då och vad om sveriges största bloggare hade vart punkare!? hade du tyckt det var fel bara pga att den var punkare?

bella sa...

vilken udda blogg du har haha :P

bella sa...

man kan typ trycka på *intressant* eller *ointressant* ! fett ballt ju! :O

Ninni sa...

hon har ingen jävla privatblogg, de va bara ett pr trick..

Anonym sa...

HAHAHA.. Hon har ju ingen privatblogg.. Hon kom ju ut me de några dagar senare och sa att de var ett pr trick XD

Anonym sa...

läs min blogg:
http://eeliinbladh.blogg.se

sofie sa...

fin blogg :)

Skicka en kommentar