Frågor?...........


Hejsan alla bloggläsare nu har många frågat mig massor av saker nu ska jag svara på dom.




Anonym:hur länge har du haft den här bloggen?
Svar:inte så länge men jag har haft fler bloggar




jenny:har du en kille?
svar: ja




Anonym:har du tjuvrökt
svar: ääh japp




Anonym: var bor du?
Svar: vill inte svara på det!




Robin: sminkar du dig varje dag?
Svar: ja men inte när jag är sjuk!




anna: hur många par skor har du?
svar:11 typ har inte räknat riktigt




jessica:hur mycket pengar får man när man kännar pengar på sin blogg?
svar:30 000 eller 100 000




Anonym: brukar du shoppa på nättet?
Svar: japp ofta!




Oskar: hur många vänner har du?
svar:13 typ både tjejer och killar




Hanna: äter du godis?
Svar: nej jag hatar godis!!




Anonym: dricker du cola eller fanta?
Svar: inget!




Ina: har du mascara på dig jämt
svar: typ




Anonym: har du varit med i en tidning?
svar: ja 2-3 gånger



1 kommentarer:

Robin sa...

synd att du har en kille annars kunde vi bli ihop!

Skicka en kommentar